13 Comments

Maulidur Rasul 2010…….

Pada tahun 2010 sambutan  Maulidur Rasul amatlah memberangsang dengan penglibatan ketua-ketua kampung berdekatan ,para ibu bapa , penjaga murid dan diharapkan situasi begini dapat diteruskan dari masa ke semasa bagi merapatkan hubungan komuniti kampung dengan pihak sekolah agar lebih akrab….. tahniah kepada semua yang menjayakan.

Pelajar siap sedia untuk memulakan perarakan

Peserta perarakan berkumpul di perkarangan sekolah

Ni pulak .... dah tak sabar nak mulakan perarakan

Hai bang... apo lai yang tertinggal ni!!!

Perarakan diketuai oleh Pasukan Marhaban Serting Ilir...tQ

Bersemangat nampak... perarakan daripada murid SKSI melalui jalan utama

Terima kasih kepada Polis Trafik Bahau yang sama-sama mengawal lalu lintas bagi melancarkan perarakan

Cantiknya... sumbangan bunga telur daripada penjaga murid SKSI...terima kasih daun keladi, tahun depan boleh beri lagi

Alunan marhaban daripada pasukan Marhaban Serting Ilir

Tuan Guru Besar, En.Norman Zainal bersama Ketua-ketua kampung sama-sama menjayakan maulidur rasul 2010...tahniah dan terima kasih

Hai Cikgu Hanis...posing sakan nampak

Hai Kak Pah..khusyuknya dengan ceramah

YDP PIBG, En.Othman Manaf bersama ketua marhaban Kg Serting Ilir

Ceramah disampaikan oleh Ustaz Rashid Bin Razali ( mantan Penyelia Pendidikan Islam KPJJ ) sekarang dah bersara!!!

Tuan Guru Besar dan YDP sibuk mengagihkan bunga telur kepada para penjaga dan murid-murid...syukran

Ibu bapa sama-sama beratur untuk mendapat bunga telur...sabar kat yo!!!

Hai Kak Ani ....ada gayo nampaknya....bolehlah buka bazar ramadhan tahun ni

Hai Bang Din.... pantang nampak gulai kambing..tak sabor-sabor dio!!

Slot yang ditunggu-tunggu...jamuan makan

Pihak Jawantankuasa Pengelola mengucapakan jutaan kepada semua yang menjayakan program dan berbanyak terima kasih kepada dermawan-dermawan yang memberikan sumbangan… Insya Allah dipanjangkan umur tahun hadapan kita potong lembu pulak…. guane gamok semua

Insya Allah akan menyusul video disekitar Maulidul Rasul 2010……tunggu

About USTAZ MOHD ASIF AHMAD

SIMPLE AND STEADY

13 comments on “Maulidur Rasul 2010…….

  1. Assalamualikum, Tahniah kepada sume yg jayakan Sambutan Maulidur Rasul SKSI tahun ni. Tahun depan kita adakan lebih meriah lagi dengan penyertaan lebih ramai ibu bapa dan penduduk kampong dan kita berarak lebih jauh lagi, kok terdayo…

  2. Dongar eh, somboleh kambing 2 ekor, iyo ko………….

  3. DONGAR-DONGAR EH CAM yo……. tapi kepalo eh x ado…. yo ko?
    mano Poie Kepalo eh??? tinggal kat bahau ko??????

  4. raso eh kepalo kambing dah kono buang kek sungai temuar…he he.

  5. usah la di fikir-fikir lagi bondo eh dah selesai, yang penting nawaitu…lillah hi taala…dapek pahalo sedokah…

  6. Dari ari tu lagi nyobut kepalo kambing. Kau ngidam ko wan nak dapek anak sorsng laie. Caya lah kau

  7. Selalu eh dah selosai la orang baru nak cerito, sbb eh … cerito ni manyak panas ooo…

  8. yo…. botol tak dinafikan…
    hahahahahaha..

  9. ni, apo plk keluar gambar ayam ni. kan kito crt kambing tadi

  10. tak lah..memang kito cito pasal kambing….
    apo nak buek kambing tu kpalo eh dah kono tingg an kek econ save….

  11. Kok nak kepalo eh, taun dopan kita sembolih dan masak sendiri, gotong royong.

  12. Boto tu tinggal kek econsave……….. raso eh lain la tu ari…. tak macam kambing baru sembelih… mcm kambing dah boku yoo… hihiihi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: