5 Comments

SAJAK

Aku

masih terbelenggu

masih tertanya-tanya

masih terkeliru

siapa aku sebenarnya

siapa aku di sisi mu

siapa aku di mata kasyaf mu…

aku masih terkesima

di mana letaknya kedudukan ku

di mata mu

di minda mu

di hati mu

di kalbu mu

atau di mana-mana

masih di himpit tanda tanya

siapa aku di sisi mu….

yang pastinya

aku mencari diri ku

yang masih tidak ku temui

hingga saat ini pun

ku masih mencari

kedudukan ku

di sisi mu…..

5 comments on “SAJAK

  1. Amboi Kak Pah, ni boleh lawan deklamasi sajak dengan Kak Paridah ni…

    • Saja nak cuba bakat terpendam…masih ada saki baki seni di dada yang masih belum di ngilap lagi ni…perlu asah mana yang ada…isi masa lapang. Ina kalau nak asah bakat leh gak..join akak.

  2. Wah…bagus cekgu2 SKSI ni..sume ade bakat masing2…Cikgu Azlina..kalau boleh tukar nickname supaya org laen boleh kenal cikgu dalam blog ni.Utk tukar nickname..pergike my account > edit profile, pada nickname tukar kepada Cikgu Azlina(contoh) dan klik update profile, kemudian pergi semula edit profile dan pada pilihan “display name publicly as” pilih nama yg baru diubah td dan tekan update profile sekali lagi. Terima kasih.

  3. Ok…dah tukar dah…tq

  4. Terima Kasih…

Leave a Reply

